"Учитель року-2018" Частина ІІ
(конкурсне випробування "Урок")
Вітаю, друзі!
Не дарма цей барвистий кубик ілюструє розповідь про другий день Конкурсу. Багатогранний, яскравий, оригінальний, симпатичний, інтригуючий...Чи не так? Для всіх присутніх поява у спортивному залі подібного інвентарю стала навіть не несподіванкою, а загадкою. Не терпілось побачити його призначення і використання у конкурсній роботі. Як і нам (глядачам, журі, вболівальникам, присутнім і "співчуваючим";)) не терпілось побачити перебіг інтригуючих подій цього "барвистого" дня.
Отже "Урок". Традиційно саме це конкурсне завдання призначене розкрити глибину і вміст педагогічних скарбничок учасників. На підготовку найбільше часу відводиться, для ідей найширший простір і для втілення цих самих ідей часу ціла академічна година. От тільки в якості учнів не свої улюблені діточки, виплекані у безумовно самій кращій і рідній школі міста, а клас який дістався за жеребом. Клас який завдяки кропіткій праці учителів Тернопільської Української гімназії ім. Івана Франка Волошинської Тетяни Василівни і Кульчицького Андрія Антоновича готовий втілювати творчий задум кожного учасника конкурсу у цілком матеріальні здобутки. Як представник оргкомітету я отримав лише найкращі враження від умов проведення практичних випробувань. Під особистим керівництвом директора гімназії Крижанівського Анатолія Васильовича у розпорядження конкурсантів і журі були надані приміщення, мультимедійне та аудіо обладнання, найрізноманітніший спортивний інвентар, безпосередній супровід учителів та технічного персоналу і звичайно ж-гімназисти, найважливіші люди цього дня!!!Тому, що жоден творчий задум без їх особистого погодження успіху принести не зміг.
І ось він - барвистий кубик. Відкривала конкурсний день Анна Румак з учнями І-го гімназійного класу (5 клас звичайної школи). З моєї особистої точки зору Аня не менш оригінальна та багатогранна особистість ніж виготовлений нею власноруч гаджет!!! Ось коротенькі ілюстрації її "Уроку":
🔻 ВІДЕО 🔻
Музичний супровід, яскраве емоційне забарвлення, вправи та ігри які до душі дітям цього віку, використання нестандартного обладнання і власних педагогічних знахідок. Кубики стали наріжним каменем конкурсної роботи молодого, талановитого педагога! Підготовча частина уроку вразила і дітей, і журі.
Ви запитаєте-а що ж такого у цих кубиках? На кожній стороні кубика зображений малюнок який означає певну вправу. Кидаючи кубики (як у всім знайомій настільній грі у "кості" https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_(%D0%B3%D1%80%D0%B0) ) окремі команди отримують завдання. Тобто одночасно кілька груп учнів працюють за власною гнучкою схемою. Цікаво ж?.. Повірте на слово-ДУЖЕ ЦІКАВО! Динаміка, щільність, взаємодія у групах, ігрова та змагальна складові...Маючи кілька наборів подібних кубиків можна вирішувати більшість завдань любого уроку. Але в Ані була лише пара, тому в основній частині діти цілком традиційно повправлялись з баскетбольними м'ячами.
А традиційні методи занять на конкурсних уроках бажаного успіху не приносять. Принаймі з точки зору журі, кожен член якого сам неодноразово брав участь у подібних конкурсах.
Но з точки зору юних гімназистів "Урок" Анни Юріївни цілком заслужено отримав визнання і подяку!)) Дякуємо і ми, глядачі, друзі, колеги!
Другим "до бар'єру" вийшов Віталій Вінніков з уроком футболу для учнів І-го гімназійного класу. Маючи успішний досвід участі у фаховому конкурсі та звання "Учитель-методист" Віталій безумовно претендував на визнання журі.
"Урок" претендента був побудований на нетрадиційному поєднанні цілком звичних вправ. Елементи футболу чергувались з загальнорозвиваючими вправами, елементи інших спортивних ігор доповнювали вміст конкурсної роботи.
🔻 ВІДЕО 🔻
Загалом урок отримав непогані бали в протоколі, но "кубиків" явно не вистачало для претензій на перемогу. І самі строгі судді виразили своє зауваження роботі учителя на фінальному фото (крайня зліва дівчинка). Звісно це не загальна оцінка...Тим не менш.
Наступний "Урок" дістався Лілії Булич разом з І-им гімназійним класом. Аналізуючи конкурсну роботу Лілії формату допису у блозі буде явно недостатньо. Ситуацію рятує та обставина, що Ліля на сьогоднішній день не припинила участі у Конкурсі і деталі її конкурсної роботи висвітлювати я не маю права. Тому коротенько розповім і ми разом з Вами побажаємо їй успіху в обласному етапі! Так, Ліля перемогла у міському Конкурсі. Більше того, вона перемогла у всіх випробуваннях, продемонструвавши не тільки педагогічну майстерність, а й здатність постійно удосконалюватись, зростати, відточувати свій талант до преміального блиску! Дуже сподіваюсь, що розповім окремо про її здобутки та досягнення. Але трошки пізніше...
Ліля обрала тему флорбол для свого уроку. Це новий модуль у варіативній частині навчальної програми і звичайно ж не усі діти мали раніше можливість з ним ознайомитись. ТСШ №3 не перший рік співпрацює з обласною федерацією флорболу і як наслідок сама Ліля успішно займалась цим видом спорту. У 2014р. в складі команди PANTHERS (ПАНТЕРИ) - Школа-ліцей №6 Ліля стала чемпіонкою України у Вищій Лізі http://sports.te.ua/floorball/5932
Но сьогодні історію Попелюшки прикрашають не спогади, а ціле намисто спортивних перемог і досягнень на педагогічній ниві. Тому флорбол-лише інструмент у вмілих руках, а не шокуюча колег інновація;))
🔻 ВІДЕО 🔻
Уміле поєднання теорії і практики, демонстрації і пояснення, вправляння та ігор дозволили учням, які вперше взяли в руки ключки, отримати задоволення від уроку. Все складне і незнайоме виявилось доступним і зрозумілим.
Жодного сумніву в успішному використанні власних умінь і педагогічних напрацювань. Браво!
Четвертим "у ринг" вийшов Сергій Харчук. Напередодні він справив дуже хороше враження у "Практичній роботі" і журі очікувало такого ж цікавого уроку.
Сергій обрав тему "футбол". Це його вид спорту і цілком виправдано було продемонструвати свої найкращі вміння у конкурсній роботі.
Різноманітні ігри, цікаві підвідні вправи, хороший контакт з учнями ІІІ-го гімназійного класу сприяли успішній співпраці молодих людей.
Але Сергій не підготував "знахідок", обмежився якісним матеріалом який прийнято називати традиційним на сьогоднішньому етапі становлення сучасної освіти. Критерії ж оцінювання роботи передбачали використання і нетрадиційних технологій навчання, і нестандартного обладнання, і мультимедії. Лише свистком та м'ячами вразити журі Сергію не вдалось. Но діти віддячили учителю посмішками на фінальному фото.
А завершував другий конкурсний день Володимир Крутовський. Засновник, капітан і граючий тренер регбійної команди "Терен". Його основною метою на конкурсі була популяризація улюбленого виду спорту в освітньому середовищі міста. Благо, що варіативна частина навчальної програми з цього навчального року містить і такий модуль. І так-РЕГБІ!
Урок почався з мотивуючого відео, яке демонструвало як особливості і правила регбі, так і кращі взірці виконання технічних елементів. Не дивуйтесь такому положенню учнів. З метою безпеки на уроках мультимедійні та аудіо пристрої розміщені в суміжному приміщенні тренажерного залу. Це не заважає перегляду матеріалу і не позбавляє робочого простору у спортивному залі.
Кілька хвилин і в очах учнів V-го гімназійного (9-го шкільного) класу помітна розгубленість. Невже усіх цих фінтів, захватів і падінь кремезних чоловіків з відеоряду зараз навчатимуть у спортивному залі???
Кілька хвилин і в очах учнів V-го гімназійного (9-го шкільного) класу помітна розгубленість. Невже усіх цих фінтів, захватів і падінь кремезних чоловіків з відеоряду зараз навчатимуть у спортивному залі???
А ці незрозумілі м'ячі, які навіть впіймати непросто-як ними взагалі можна щось грати???
🔻 ВІДЕО 🔻
Но запропоновані учителем вправи виявились цілком доступними і зрозумілими. Якщо з першого разу і не вдавалось оволодіти впертим м'ячем, що для ознайомлення цілком припустимо, то протягом уроку більшість учнів з новими м'ячами успішно "подружились". А на журі нові атрибути уроку фізкультури справили магічне враження! Впевнене друге місце Володимира і пристойний гандикап перед останнім іспитом.
На завершення фото тих, хто плідно і самовіддано трудився протягом другого конкурсного дня у спортивному залі Тернопільської Української гімназії.
Щира подяка шановному журі, конкурсантам, адміністрації і колективу навчального закладу, усім присутнім того дня за чудову атмосферу, високе педагогічне мистецтво, справжню дружбу, розуміння і продуктивну співпрацю! А про все решта я розповім згодом...
Дякую!
Комментариев нет:
Отправить комментарий