вторник, 25 октября 2016 г.

Урок "Формування здоров'язбережувальних компетенцій учнів"

     
Добридень, шановні колеги, друзі і випадкові відвідувачі моєї сторінки! ;))
    Сьогодні отримав задоволення від спілкування з учнями 8-Б класу ТЗОШ №19 в рамках циклу відкритих уроків працівників ТКМЦ НОІМ за Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти затвердженого постановою КабМіну від 23.11.2011р. №1392. 
    
Враховуючи, що за умовами "флешмобу" урок має відбутись в незнайомому класі, спробував розгорнути тему спортивного спорядження, як складової здоров'язбережувальних технологій. Зокрема продемонстрував учням еволюцію спортивного взутя і сучасні тенденції його використання.  
    

     
      Вважаю, що дана тема не заслужено позбавлена уваги вчителів фізичної культури, так як є основою безпечного і продуктивного вправляння наших вихованців. На відміну від загальноосвітніх навчальних закладів, у спортивних секціях тренери обов'язково акцентують увагу на відповідному взутті та одязі. 


 Сподіваюсь, що обрана мною тема була цікавою не тільки учням а й гостям. А діти реагували жваво і з задоволенням підтримували коментарі кожного з слайдів презентації. Мушу зазначити, що теоретична частина уроку відбувалась у кабінеті історії, найближчому приміщені обладнаному необхідними гаджетами. На превеликий жаль досі в місті не існує спортивних залів пристосованих для використання  інформаційно-комунікаційних технологій. 
Тому по завершені "лекції" всі учасники заходу дружно перемістились до спортивного залу для практичних занять.



 
  Зважаючи на ту обставину, що ми з учнями цього класу спілкувались вперше, я постарався ознайомити їх з матеріалом варіативної частини навчальної програми використовуючи знайомі всім естафети, рухливі і  народні ігри. Це фактично і є моя рекомендація колегам по цеху-розвивати необхідні компетенції використовуючи знайомі учням рухові навички, знання і вміння отримані раніше з найрізноматніших джерел. Принцип систематичності і послідовності ніхто не відміняв;))



   А на завершення пропоную учням невеличку тестову роботу для перевірки пройденого матеріалу. Учні  колективно відшукували правильні відповіді на поставлені питання. По закінчені ми всі разом проаналізували виконану роботу, повторивши заодно ключові тези уроку.

      
      На цьому щиро дякую колективу ТЗОШ №19 за підтримку і розуміння, за надані приміщення та необхідне обладнання, за чемних діток, чистий спортзал, позитивний настрій! Аналіз уроку моїм безпосереднім керівником, Литвинюк Галиною Іванівною, потішив професійне самолюбство і став гідною подякую усім, хто доклався до організації заходу! От і все...До нових зустрічей на безмежних теренах інтернету!!! ;)))